پورتال firouzi

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال firouzi


سپاهان درب
ثبات در بازار خودروهای وارداتی
بدهی ۱۰۰ میلیاردی سرخابی‌ها و دو تیم دیگر
سفر هیئت رسانه‌ای ایران به نجف و کربلا

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بازار سهام برای سومین روز متوالی روند منفی خود را ادامه داد تا با افت 16/ 0 درصدی در جایگاه 78 هزار و 860 واحد قرار بگیرد. در بازار امروز کاهش شاخص کل بیشتر تحت تاثیر معاملات نمادهای معاملاتی پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، بانک تجارت و پالایش نفت تهران بود. در بازار فرابورس نیز امروز شاخص با رشد 4.4 واحدی به رقم 895 واحد رسید.

تصمیم کریس رونالدو مبنی بر ترک رئال مادرید مانند بمبی در بازار نقل و انتقالات منفجر شده و روی مسائل مختلفی مانند اقدام تیم‌های برای جذب او و بازیکنان دیگر تاثیر گذاشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح عملیات ضد تروریستی منطقه قصرقند و تکذیب هر گونه در گیری در مرزهای غربی کشور تاکید کرد:بر وضعیت منطقه اشراف اطلاعاتی و عملیاتی کامل داریم و اجازه عرض اندام به تروریست ها نمی دهیم.

فدراسیون جهانی تکواندو، نخستین بانوی مدال‌آور تاریخ ورزش ایران در المپیک را به منظور حمل پرچم WTF در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان انتخاب کرد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: دنبال پزشکانی هستیم که سالانه بالای یک میلیارد تومان نسخه نوشته‌اند؛ آنها را شناسایی کرده‌ایم و پرونده‌های‌شان را به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده‌ایم.

هافبک سرخپوشان در صحبت با هواداران پرسپولیس اعلام کرد قصد دارد در این مقطع برای کسب تجربه جدید و درآمد بیشتر فوتبال خود را در خارج از ایران ادامه بدهد.

حضرت پیش از عظیمت به بصره در خطبه ای می فرمایند: «دیدم صبر از تفریق کلمه مسلمین و ریختن خونشان بهتر است، مردم تازه مسلمانند و دین مانند مشکی که تکان داده می شود، کوچکترین سستی آن را تباه می کند و کوچکترین فردی آن را تباه وارونه می نماید».

مشاور رئیس سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه مرجع تعیین کننده میزان باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی، سازمان غذا و دارو است،گفت:ماجرای هندوانه‌های مرجوعی از عمان ربطی به وزارت جهاد ندارد.

شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد: صدای انفجار و شلیک گلوله در نزدیکی ایستگاه مرکزی مترو در بروکسل شنیده شد.

In a latest anti-Iranian move and in a clear propaganda act to increase international pressures on Iran, Saudi officials have claimed that they arrested some IRGC members trying to do sabotage acts in their territories. This is while the Saudi coast guard is accused to illegally open fire on some Iranian fishermen, killing one of them.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/